Jump to content

makemeamt

Members
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About makemeamt

  • Birthday 05/05/1996

makemeamt's Achievements

White Belt

White Belt (1/6)

0

Reputation

About Me

کنتاکت های رنگی پوشیدن مجدد کنتاکت ها را هیجان انگیز می کند. هر بار که یک جفت مخاطب جدید را بیرون می آورید لنز چشم رنگی   و آنها را در چشمان خود قرار می دهید، آدرنالین شدیدی را احساس خواهید کرد.

از روشی که به شما اجازه می دهند ظاهر کلی خود را بارها و بارها تغییر دهید، دوست خواهید داشت.
استفاده از لنز چشم رنگی رنگی را از امروز شروع کنید

آیا به استفاده از لنزهای رنگی فکر کرده اید؟ اکنون زمان بسیار خوبی است که آنها را امتحان کنید و تمام مزایایی را که همراه آنها به همراه دارند را ببینید.

از لحظه ای که آنها را برای اولین بار در آن قرار می دهید، تعجب خواهید کرد که چرا فکر نکردید خیلی زودتر آنها را امتحان کنید. آنها فوراً ظاهر چشمان شما را تغییر می دهند و احساس خوبی در شما ایجاد می کنند، زیرا می دانند چشمان شما در رنگ جدید خود بسیار خیره کننده هستند.


آیا داشتن چشم های خون آشام برای هالووین جالب نیست؟ یا چشمان بنفش تیره که با ژاکت بنفش شما هماهنگ باشد؟ آرم تیم ورزشی مورد علاقه تان  خرید لنز رنگی ارزان روی چشمانتان فقط برای سرگرمی چطور است؟

شما می توانید همه این ظاهرها را با لنزهای لنز چشم رنگی تزئینی (که گاهی اوقات به آن لنزهای لنز چشم رنگی مد، لباس یا رنگی می گویند) داشته باشید. برخی از این لنزها ممکن است دید را اصلاح نکنند - آنها فقط ظاهر چشمان شما را تغییر می دهند

×
×
  • Create New...